Zgłoszenie dotyczące transportu od i do klienta wraz z darmową diagnostyką sprzętu komputerowego w ramach serwisu pogwarancyjnego.
Jeżeli Państwa sprzęt komputerowy uległ awarii i nie mają Państwo możliwości dostarczenia go osobiście do serwisu kuzniewski.pl, najprostszym sposobem jest skorzystanie z usług kuriera. Zdajemy sobie sprawę, że cena transportu proponowana przez inne serwisy jest znacząco wyższa. Podobnie rzecz się ma w przypadku kosztów przesyłki kurierskiej bez podpisanej umowy partnerskiej. Aby ułatwić proces dostarczenia urządzenia do naszego serwisu, oferujemy Państwu specjalną usługę transportu wraz z diagnostyką komputera.
Na usługę składa się transport sprzętu komputerowego (od i do klienta łącznie w cenie 50 zł) oraz jego darmowa diagnostyka.
Procedura zamówienia usługi
Aby dokonać zakupu usługi, wystarczy dodać ją "do koszyka" i złożyć zamówienie, w którym prosimy o podanie:
- adresu odbioru sprzętu,
- numeru telefonu, abyśmy mogli w razie wątpliwości skontaktować się z Państwem.
Dodatkowo w uwagach prosimy o podanie:
- szacowanej wartości przesyłki do ubezpieczenia (paczki ubezpieczamy zgodnie z naszą umową z firmą kurierską),
- możliwie szczegółowego i jednocześnie zwięzłego opisu problemu.
Alternatywnie zamówienia usługi można dokonać pisząc e-mail na adres
serwis@kuzniewski.pl. Prosimy pamiętać, aby w treści wiadomości przekazać informacje, o których wspomnieliśmy powyżej.
W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny:
603 335 124 Więcej informacji o dziale serwisu kuzniewski.pl znajdą Państwo
tutaj.
Cennik usług serwisowych znajdą Państwo
tutaj.