1. Dlaczego obsługujecie wyłącznie firmy i instytucje?
Mamy świadomość, że potrzeby i oczekiwania klientów biznesowych oraz instytucjonalnych są bardziej sprecyzowane i szczegółowe niż klientów indywidualnych. Wychodząc naprzeciw temu wyzwaniu, postanowiliśmy podjąć się specjalistycznej obsługi tych właśnie, najbardziej wymagających, klientów.
2. Dlaczego nie obsługujecie klientów indywidualnych?
Przez ponad 5 lat działalności zajmowaliśmy się nie tylko klientami biznesowymi i instytucjonalnymi, ale też indywidualnymi. Nasza wyspecjalizowana obsługa, szczegółowa selekcja oferowanego towaru oraz pełne zaangażowania podejście sprawiło, że zdobywaliśmy zaufanie coraz większej liczby firm. Po gruntownej analizie stwierdziliśmy, że do tego grona należy ponad 95% naszych klientów - dlatego postanowiliśmy skupić się właśnie na nich, jeszcze bardziej podnosząc tym samym jakość obsługi.
3. Czy moja firma/instytucja może liczyć na pomoc w wyborze komputera?
Naturalnie. Nasi specjaliści pomogą wybrać najlepszy, najbardziej dopasowany do Państwa potrzeb i oczekiwań komputer.
4. Czy wysyłacie towar za granicę?
Jak najbardziej. W zależności od wielkości przesyłki oraz miejsca, do którego przesyłka ma zostać wysłana, zostanie skalkulowany koszt takiej operacji. W tym celu prosimy o
kontakt.
5. Co zrobić, jeżeli gwarancja na komputer jest dla mnie zbyt krótka?
Problem krótkiego okresu gwarancyjnego istnieje szczególnie w przypadku sprzętu kupowanego do firm i instytucji. Warto rozważyć zakup dodatkowej, przedłużonej gwarancji - najczęściej mogą to Państwo zrobić, wybierając ją w konfiguratorze danego urządzenia. W razie czego więcej informacji w tej sprawie udzieli indywidualny opiekun klienta.
6. Czy jeżeli się zarejestruję, nie będę otrzymywał dziesiątek niechcianych wiadomości?
Oczywiście, że nie. Przede wszystkim uważamy, że zadowoleni klienci sami do nas wrócą, a nawet chętnie polecą nas swoim znajomym. Z tego powodu nie spamujemy skrzynek pocztowych naszych klientów. Państwa danych nie przekażemy też innym firmom - handlujemy rozwiązaniami informatycznymi, a nie bazami danych.
7. Czy moje dane są bezpieczne?
Tak. Osoby niepowołane nie mają do nich dostępu, nie przekazujemy ich także innym firmom. Przykładamy najwyższą staranność do Państwa prywatności.
8. Dlaczego w kuzniewski.pl dostępna jest tak niewielka liczba marek laptopów?
Ponieważ przywiązujemy wielką wagę do jakości oferowanego sprzętu. Nie zamieszczamy w naszej ofercie produktów, co do których nie mamy pewności, że są najwyższej jakości.
9. Czy mogę zamówić towar, którego nie ma na stronie kuzniewski.pl?
Tak. Staramy się, by na stronę trafiał wyłącznie najlepszy, najbardziej dopracowany sprzęt. Oczywiście może się zdarzyć, że zażyczą sobie Państwo komputera, którego nie ma w naszej ofercie. Wówczas wystarczy skontaktować się z indywidualnym opiekunem klienta. Potrzebny sprzęt zostanie specjalnie dla Państwa sprowadzony.
10. Czy mam prawo zwrócić zakupiony sprzęt?
Prawo w Polsce wymusza na sklepach internetowych umożliwianie zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni. Niestety, rzecz dotyczy wyłącznie klientów indywidualnych, pozostawiając firmy i instytucje w znacznie gorszym położeniu. W kuzniewski.pl dajemy jednak możliwość zwrotu także naszym klientom, a więc firmom i instytucjom.
11. Chcę dokonać zakupu. Czy muszę się rejestrować?
Nie ma takiego obowiązku, choć, co oczywiste, muszą Państwo podać nam dane niezbędne do realizacji zamówienia. Wystarczy, że dodadzą Państwo produkt do koszyka i będą postępować zgodnie z kolejnymi krokami. Uważamy jednak, że warto się zarejestrować - jest to całkowicie bezpłatne i trwa zaledwie kilkadziesiąt sekund, a dzięki temu przy następnych zakupach wystarczy się tylko zalogować.
12. Jakie są koszty transportu?
W przypadku zamówień, których kwota przekracza 750 zł brutto, pokrywamy wszelkie koszty transportu. W praktyce każdy zakupiony komputer dostarczamy za darmo. Przy zamówieniach poniżej tej kwoty transport kosztuje 20 zł brutto. Więcej o kosztach wysyłki mogą Państwo przeczytać
tutaj.
13. Czy trzeba coś dopłacać za wysyłkę z płatnością za pobraniem?
Nie pobieramy żadnych dodatkowych prowizji za wysyłkę za pobraniem.
14. Wysyłacie towar kurierem czy pocztą?
Korzystamy z usług firmy kurierskiej ze względu na wyższą jakość usług i większe bezpieczeństwo paczek. Wszystkie przesyłki są ubezpieczane i docierają do adresata następnego dnia roboczego po wysłaniu.
15. Jak można zapłacić za zakupiony towar?
Akceptujemy płatność przelewem na konto, za pobraniem oraz gotówką przy odbiorze w salonie. Stałym klientom umożliwiamy płatności z odroczonym terminem.
16. Czy można zamówić towar na adres inny niż adres siedziby mojej firmy/instytucji?
Oczywiście. Wystarczy podać tę informację podczas dokonywania zakupów. Wyślemy towar na adres wskazany jako adres wysyłki.
17. Kurier przywiózł paczkę, jednak nikt w mojej firmie/instytucji jej nie odebrał. Co zrobić?
Kurier powinien zostawić awizo. Prosimy skontaktować się z firmą kurierską i umówić się na nowy termin odbioru. Można też poczekać, kurier ponowi próbę dostarczenia paczki dwa dni później.
18. Czy będę informowany o realizacji mojego zamówienia?
Tak. Przesyłamy informacje o stanie realizacji zamówienia, np. informację o otrzymaniu pieniędzy, o wysłaniu paczki czy numer listu przewozowego. Jeżeli potrzebują Państwo więcej informacji, zawsze można do nas zadzwonić. Indywidualny opiekun klienta poinformuje o szczegółach.
19. Czy otrzymam numer listu przewozowego, abym mógł monitorować paczkę na stronie internetowej firmy kurierskiej?
Tak. Każdy klient otrzymuje od nas ten numer po nadaniu przez nas przesyłki.
20. Zepsuł mi się komputer. Co zrobić?
W przypadku jakiejkolwiek usterki zachęcamy do kontaku z naszymi wykwalifikowanymi specjalistami z
serwisu kuzniewski.pl, który powołaliśmy w trosce o komfort i poczucie bezpieczeństwa naszych klientów.
21. Co zrobić, jeżeli zepsuł się mój komputer, a gwarancja już nie obowiązuje?
Nasz
serwis zajmuje się również naprawami pogwarancyjnymi, nawet jeżeli sprzęt nie został kupiony u nas.
22. Na ekranie laptopa pojawiły się martwe pixele. Co mam zrobić?
Niestety takie sytuacje czasem się zdarzają. Większość współczesnych notebooków objętych jest drugą klasą normy
ISO 13406-2, co oznacza, że na matrycy może pojawić się kilka martwych pixeli. Praktycznie żaden notebook nie jest objęty pierwszą klasą tej normy. W kuzniewski.pl dokładnie sprawdzamy każdą matrycę pod kątem występowania bad pixeli, umożliwiamy też wykupienie gwarancji 0 bad pixeli, dzięki której pojawienie się nawet jednego uszkodzonego piksela stanie się podstawą do wymiany sprzętu.