|
Powrót do normalnego funkcjonowania po przejściowych problemach
01-08-2017, 14:46
Sklep kuzniewski.pl funkcjonuje w pełni normalnie i na bieżąco realizuje zamówienia klientów. Na początku sierpnia 2017 roku informowaliśmy Państwa o problemach sklepu związanych z zapaścią w branży IT, które spowodowały opóźnienia w realizacji i zmusiły kuzniewski.pl do złożenia wniosku o upadłość.
Tak w bezpośrednim komunikacie opisał to wtedy Dariusz Kuźniewski:
Szanowni Państwo,
Na wstępie chciałbym przeprosić wszystkich Państwa co do których nastąpiły opóźnienia w realizacji zamówień lub zwrotu środków. Sytuacja ta nie jest spowodowana przez naszą firmę, a przez dramatyczną i niespodziewaną zapaść w branży IT w Polsce. Na różnych etapach łańcucha dostaw powstały olbrzymie zatory płatnicze co utrudnia pozyskanie towaru. Sytuacji nie ułatwiają zaległości w stosunku do naszej firmy ze strony niektórych kontrahentów.
Doprowadziło to, do przejściowej mam nadzieję, utraty płynności finansowej przez firmę kuzniewski.pl. W tych okolicznościach przepisy polskiego prawa nie pozostawiają mi wyboru. Jestem zmuszony do wszczęcia postępowania upadłościowego.
Do podjęcia odpowiednich decyzji przez sąd w odniesieniu do zarządu majątkiem firmy, to w miarę możliwości przede wszystkim spłacania przez moich dłużników swoich należności, będziemy realizować Państwa zamówienia.
Po podjęciu decyzji przez sąd, działania te będzie wykonywać wyznaczony organ. Jednocześnie zapewniam Państwa, że majątek firmy w pełni wystarcza na zaspokojenie wszystkich jej zobowiązań.
Przepraszam za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.
Dariusz Kuźniewski
Równo miesiąc po tym, na początku września 2017 roku, ukazał się obszerny opis próby zniszczenia kuzniewski.pl przez BlackBerg sp. z o.o. (Veriz). Pomimo tych trudności nie poddaliśmy się, ponadto z każdym dniem odbudowujemy dawną pozycję na rynku oraz walczymy o odzyskanie zaufania naszych klientów.
Naszą misją od zawsze było, jest i będzie dostarczanie najwyższej jakości rozwiązań informatycznych dopasowanych do potrzeb klientów biznesowych i instytucjonalnych, w czym jesteśmy najlepsi i na czym niezmiennie najbardziej się skupiamy.
Zapraszamy do składania zapytań i zamówień. |
|
W cenie sprzętu klient otrzymuje pakiet usług obejmujący m.in. sprawdzenie podzespołów i matrycy, instalację i konfigurację systemu, instalację programów czy pomoc techniczną. Ponadto dostępne są usługi dodatkowe.
|
kuzniewski.pl
ul. Swarzędzka 30
62-006 Gruszczyn
|
Serwis kuzniewski.pl
ul. Swarzędzka 30
62-006 Gruszczyn
Godziny otwarcia:
Pon - Pt 8:00 - 15:00
serwis@kuzniewski.pl
603 335 124
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
|