Sprzęt komputerowy zakupiony w kuzniewski.pl pochodzi wyłącznie z oficjalnej polskiej dystrybucji i objęty jest gwarancją producenta. Oznacza to, że w przypadku awarii można skontaktować się bezpośrednio z producentem. W przypadku standardowej gwarancji door-to-door sprzęt wysyła się do producenta (najczęściej na jego koszt) a po naprawie producent odsyła go bezpośrednio do klienta.
Jako że przykładamy szczególną uwagę do tego, aby nasi Klienci byli zadowoleni z użytkowanego sprzętu, pomagamy w realizacji procedury gwarancyjnej. Jeżeli wyrażą Państwo taką wolę, możemy przysłać kuriera po komputer, a po naprawie odesłać go do Państwa. Jest to wygodne rozwiązanie, gdyż część napraw możemy przeprowadzić sami, przez co skraca się czas procedury gwarancyjnej. Jeżeli chcą Państwo skorzystać z naszego pośrednictwa, prosimy o kontakt z Działem Serwisu pod adresem
serwis@kuzniewski.pl.
W kuzniewski.pl stawiamy na rozwój, dlatego ciągle rozszerzamy zakres i podnosimy poziom oferowanych przez nas usług. Dzięki licznym szkoleniom i certyfikatom uzyskaliśmy status
autoryzowanego serwisu Lenovo, co pozwala nam realizować naprawy gwarancyjne sprzętu tego producenta. Więcej informacji o usługach świadczonych przez Dział Serwisu kuzniewski.pl znajdą Państwo
tutaj.
Poniżej przygotowaliśmy odnośniki do stron producentów, aby ułatwić naszym klientom przeprowadzenie ewentualnej procedury gwarancyjnej. Liczymy jednak na to, że zakupiony sprzęt nigdy się nie popsuje i nie będą musieli Państwo korzystać ze zgromadzonych tu informacji.
Acer
Apple
Asus ProDell Fujitsu HP (autoryzowany serwis kuzniewski.pl)
Lenovo (autoryzowany serwis kuzniewski.pl)
MSIToshiba
Aktywacja systemu Windows 8Jeżeli napotkali Państwo problem z aktywacją systemu operacyjnego Windows 8, prosimy o zapoznanie się z przygotowanym przez nas
szczegółowym opisem rozwiązania.
W razie jakichkolwiek problemów z działaniem systemu Windows prosimy o kontakt z naszym działem serwisowym pod adresem
serwis@kuzniewski.pl lub pod numerem telefonu
(61) 63 96 272.