W niektórych sytuacjach klienci biznesowi firmy kuzniewski.pl mają możliwość zwrotu zakupionego towaru
Polskie prawo dobrze chroni prawa klientów indywidualnych, dając im możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od zakupu. Niestety, pozostawia tym samym klientów biznesowych i instytucjonalnych w znacznie gorszym położeniu. Nie mają oni podobnego prawa, a przecież korzyści płynące z zakupu sprzętu na firmę są niepodważalne. W kuzniewski.pl dajemy naszym klientom więcej możliwości niż inni.
Kupując w sklepie kuzniewski.pl wybierają Państwo najwyższą jakość i bezpieczeństwo. U nas klienci biznesowi i instytucjonalni, w niektórych sytuacjach, mogą mieć możliwość zwrotu zakupionego towaru. Oczywiście po uprzedniej konsultacji z indywidualnym opiekunem klienta.
Ponieważ skala zamówień składanych przez firmy i instytucje jest znacznie większa niż w przypadku klientów indywidualnych sugerujemy by przed zakupem dużej partii towaru, co do którego nie są Państwo w pełni przekonani skorzystać z możliwości obejrzenia sprzętu na żywo lub zamówienia pojedynczej sztuki w celu sprawdzenia wartości użytkowych.
Jeśli jednak dojdzie do sytuacji w której zachcą Państwo zwrócić zakupiony towar, wówczas prosimy o postępowanie zgodne z poniższą procedurą.
Procedura zgłoszenia jest bardzo prosta:
Kontakt z działem serwisu kuzniewski.pl
W razie problemu ze sprzętem prosimy o kontakt z działem serwisu. Być może Państwa problem da się rozwiązać łatwiej i szybciej, bez wysyłania komputera do nas. Dzięki temu oszczędzą Państwo mnóstwo czasu.
Oświadczenie o odstąpieniu od zakupu
Zwrot zakupionego towaru wymaga oświadczenia o odstąpieniu od zakupu. Nasi indywidualni opiekunowie klienta udzielą szczegółowych informacji.
Wysyłka towaru na magazyn kuzniewski.pl
Po dokonaniu niezbędnych formalności można wysłać zwracany towar na magazyn kuzniewski.pl. Oczywiście przesyłka musi być odpowiednio zabezpieczona.
Zwrot środków
Jeżeli towar dotarł bezpiecznie na magazyn kuzniewski.pl, możemy rozpocząć procedurę zwrotu środków.